Strona Gminy Kłobuck
https://www.nowa.gminaklobuck.pl/gdzie_to_zalatwic/usuwanie_azbestu
Usuwanie azbestu
Miejsce załatwienia sprawy:
- Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
- adres: ul. Zamkowa 12, 42-100 Kłobuck
- pokój nr 24
- tel. (034) 31 74 043
Informacja dla osób fizycznych niebędących przedsiębiorcami - właścicieli obiektów budowlanych zawierających wyroby azbestowe:
- Obowiązkiem osób fizycznych niebędących przedsiębiorcami - właścicieli, użytkowników wieczystych, zarządców nieruchomości, a także obiektu budowlanego w tym budynku mieszkalnego jednorodzinnego zawierającego wyroby azbestowe, jest składanie Burmistrzowi w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku corocznych informacji o wyrobach zawierających azbest (§10 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest - Dz. U. 2011.8.31).
- Wzory formularzy informacji znajdują się :
- na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Kłobucku poniżej w tabeli,
- w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Kłobucku ul. Zamkowa 12 (pokój nr 24),
- u właściwych wg zamieszkania Sołtysów i przewodniczących Osiedli,
- w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest - Dz. U. 2011.8.31.
- Jeden egzemplarz Informacji należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kłobucku przy ulicy 11 Listopada 6, a drugi egzemplarz przechowywać przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia kolejnej Informacji.